Shit !!!

  • limburgse

    Nou ik ben dus nu in april/mei daargeweest, verleden jaar in juni/juli en daarvoor in oktober en alles was gewoon open. Alleen zijn de winkels in voor en naseizoen meestal wat eerder dicht. Nu merkte je ook dat vanaf 1 mei alles veel langer open was. En het weer is daar over het algemeen toch wel wat vaster dan elders, want afgelopen jaar hebben we in oktober in Benidorm niet zulk goed weer gehad. Maar we gaan in oktober toch weer naar Benidorm. Maar zoals het er nu uitziet volgend jaar zo wie zo weer richting Torremolinos of naar een van de aangrenzende badplaatsen waar we nu ook eens een kijkje zijn wezen nemen.

  • limburgse

    Ze waren trouwens allerlei nieuwe kabels aan het leggen op dat stuk boulevard. Maar het was maar vanaf de webcam en dan richting Carihuella een stukje. Ziet er erger uit dan dat het was. En ze zijn nu bijna klaar.

  • S&D

    Ik hoop dat ze klaar zijn met de boulevard inmiddels. Lijkt me verschrikkelijk zo'n bouwput.

  • limburgse

    Valt echt wel mee hoor, we liepen er elke dag en het is echt maar een kort stukje. Net op het einde van de boulevard.

  • S&D

    Op die webcam zie je net dat stuk bouwput. Jammer hoor!

    Maar ja alles is manana daar he..

  • limburgse

    Er werd elke dag toch heel wat uurtjes gewerkt hoor. Maar ze waren allemaal nieuwe bekabeling aan het leggen, volgens mij hoeft alleen de afwerking nog te gebeuren en het lijkt veel erger dan dat het is.

    Als de webcam de andere kant op gedraaid werd zag je het nog niet eens, is net het uiteinde van de boulevard.

  • iceman

    hallo,

    Zal never te nooit nog een cent besteden bij carlo ennetty van moby dick te benidorm. Vooral netty is erg op je geld uit. Dus ik raad het u af om daar heen te gaan. bij engelsen kan je vele malen goedkoper terecht. Kop koffie voor 0,60 en dat kost bij carlo en netty 2 euries…..