Shit !!!

  • Martin

    Hoi Yanka.

    Voor een gratis tostie doe ik alles (geintje).

    Maar je mag mijn bericht gerust plaatsen op welk forum dan ook.

    Omdat het benidormforum zoooo stil is wat berichten betreft,en er toch niemand een antwoord geeft,zit ik dus nood gedwongen op het torremolinos forum.

    Wat betreft reclame,nou dat was niet mijn bedoeling,maar het is gewoon zo dat je er lekker kan eten voor weinig geld,en daar gaan hollanders toch voor.

    Ik zit er ook voor Lotje op torremolinos,anders zit zij helemaal alleen.

    Gelukkig is limburgse ook aktief op het torremolinos forum.

    Tot dat er een fatsoenlijk benidormforum komt zitten wij dus hier.

    Groetjes Martin.

  • yanka

    Hoi Martin,

    idd. het Benidorm forum is wel heel rustig, maar daarvoor is er wel meer te beleven op Benidorminfo.com

    Onder welke naam zit jij op Benidorminfo, of ben jij daar niet aktief ?

    Er is veel informatie over Benidorm en omstreken op bovengenoemde website en tenminste blijkt daar nog alles goed te werken.

    Als jij daar niet aktief bent, dan wil ik wel het bericht over “moby´s dick” voor jou plaatsen, maar dan staat het wel onder de naam-Charly.

    Het ga je goed in NL.

    Yanka + Charly

    Ps. Charly ben ik en Yanka is mijn vrouw.

  • Martin

    Hoi Charly,Yanka,Stavros,Queenie en Bobby,ik ben aktief op het benidorminfo,maar ja onder welke naam ben ik daar aktief????????.

    Ik wil niet dat je het bericht plaats op benidorminfo.com.

    Het gaat je goed in Huahin in Thailand.

    Gr.Martin

  • Elico

    Dat vind ik erg aardig van je Martin, dat je hier voor mij zit.:D

    Idd als jij en Limburgse hier niet zouden komen posten, is het wel heel erg stil.

    Het was de laatste tijd zo stil dat ik bijna vergat om hier nog even te kijken. (schaam me diep)

    Fijn weekend.

  • Elico

    Weet je al waar je naar toegaat? of zijn jullie daar nog niet uit?

    Ik denk dat jullie niet te lang meer moeten wachten, anders zijn alle leuke plekjes misschien wel weg.

    Wij gaan in september naar Torremolinos, duurt nog 4 maanden.

    Hopelijk is het tot die tijd hier ook een beetje mooi weer, net als de afgelopen 2 weken.

    Vandaag was het iets minder, het begon zomaar te regenen:(. Voor de tuin wel fijn, maar ik vond er niet veel aan.

    Gr. Lotje

  • limburgse

    Ja wij hebben het erg goed weer naar onze zin gehad in Torremolinos. Ik vind de bevolking daar echt wel aardiger dan noordelijker in Spanje. Ondanks dat we zo vroeg waren was alles al wel open en het was er druk genoeg. Het is gewoon een schitterende streek.

  • yanka

    HELAAS WEET IK NU NIET MEER WAAROVER HET EIGENLIJK GAAT. EERST ZEG JE AKKOORD TE GAAN MET HET KOPIËREN VAN JE BERICHT NAAR EEN ANDER FORUM EN PLOTS DRAAI JE ALS EEN WINDHAAN OP HET DAK EN JE GEEFT ME ZELFS VREEMDE NAMEN.

    KUN JIJ EVEN DUIDELIJKER ARTIKULEREN ? DANK JE WEL.

    WAT EEN PEUTERTUIN !!!

    GEGROET

    YANKA & CHARLY

  • Elico

    Hoi Limburgse,

    Weet je ook wat ze eigenlijk aan het doen waren met de boulevard, werd de riolering vernieuwd ofzo?

    Jullie hebben het echt getroffen hè met het weer. Nu is het daar ook alweer bijna 21graden. En dat om 08.41. Super.

    Beter dan die regen van ons. Maar goed, de tuintjes mochten ook wel weer wat water hebben.

    Ga je later dit jaar naar Benidorm? Of ga je nog terug naar Torremolinos?

    Ik ben nu 2 verschillende periodes geweest en ik blijf de bevolking aardig vinden.

    Of je nu aan het begin van het jaar komt of je komt aan het einde van het seizoen.

    Hoewel, ik vraag me af of ze daar net als in Griekenland in oktober al einde seizoen hebben?

    Fijn weekend.

  • Martin

    Kijk dat vind ik nou een positief en leuk bericht,van de medemens.

    Ik ben meestal aardig haha.

    Gr.Martin

  • Martin

    Ikzelf denk dat het in oktober ver afgelopen is in torremolinos.

    Ik was twee jaar geleden in Rhodos,en eind oktober was er bijna niets meer open.

    Het weer dat was wel goed toen 28 graden.

    Gr.Martin