Shit !!!

  • Martin

    Ben weer terug uit benidorm,waar het elke dag gewoon heet was en ik drie keer verbrand ben,omdat ik zonodig op een heerlijk bedje aan het strand moest liggen.

    Ik hen nu al weer zin om terug te gaan. (die 17 dagen zijn gewoon omgevlogen).

    Nu maar weer kijken wanneer ik weer kan boeken haha.

    Gr Martin

  • limburgse

    Hoi Martin, we zijn ook vandaag terug gekomen en we hebben super goed weer gehad. Ik zat vandaag ook in het vliegtuig met nog 2 verbrande onderbenen (haha). Maar we hebben volgens mij echt geboft met het weer en nu kunnen we dus weer afwachten tot na de zomer dat we weer naar Benidorm kunnen.

  • Martin

    Hoi Anja.

    Zo te lezen heb je goed weer gehad.

    Ze zeggen weleens,* je krijgt wat je verdient*,nou dan klopt het wel.

    Ik hoop dat de nazomer in benidorm ook nog goed is,want dan ben ik weer van de partij.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Ja we hebben echt geboft en jij dus ook. We hebben het ook reuze naar onze zin gehad.

  • Elico

    Hoi,

    weer terug in ons warme Nederland? Wij hebben nu toch ook al 10 dagen mooi weer.:d

    Weet je al wanneer je weer gaat Martin?

    Nog veel plezier met de pinksterdagen.

  • Martin

    Hoi Lotje.

    Wij gaan in julli of augustus naar griekenland of turkije,daar zijn we nog niet uit.

    In september of oktober dan gaan we weer naar Benidorm.

    Je ziet niets is nog zeker,ik moet eerst afwachten wat er op de school gebeurd met mijn rooster,want er zijn hevige veranderingen aan de gang.

    Mischien kan ik als het goed uitpakt wel lekker een of twee maanden lekker in benidorm verblijven.

    Nou morgen nog een tweede pinksterdag,ik zou zeggen Lotje geniet ervan dan doe ik het ook.

    Groetjes Martin

    PS: Wanneer ga jij op vakantie naar torremolinos??

  • Martin

    Anja,heb jij weleens gegeten bij Netty en Carlo van Moby Dick.

    Ik zat er vorige week,en had zin in lekkere dingen dus ik bestelde twee cafe con leche met twee tosties,en die waren toch lekker en vers,het word gegarneerd,met een stukje tomaat en en lekkere frisse komkomer.

    Ik kon mijn gang naar Moby Dick niet zo goed vinden,omdat ik het een beetje ver vond liggen,maar als ik zie wat je hier kan eten voor een paar euros,dan wil ik wel op mijn gemak er naar toe lopen.

    Ik ben een beetje uitgekeken op de tentjes langs de boulevard,om dat ik daar nogal vaak kwam.

    De menukaart,zag er veel belovend uit,dus mij zien ze daar in iedergeval.

    Wat mij wel opviel van Moby Dick,is dat Netty en het personeel net zo vriendelijk zijn en behulpzaam alsof je er al jaren komt,terwijl ik normaal gesproken alleen daar maar kwam als ik weer naar huis ging,en daar op het terras op de bus stond te wachten,en dat spreekt mij aan.

    Ik weet niet of het altijd zo is,maar toen ik even vroeg of ik op internet mocht,vroeg ik wat de kosten waren nadien,en het antwoord was gratis.

    De eerst volgende keer dat ik weer in benidorm kom,ga ik lekker eten bij Moby Dick.

    Groetjes Martin.

  • limburgse

    Ja Martin ik ben er ook pas 1x geweest en toen waren ze ook zo vriendelijk. Zo hoort het eigenlijk ook te zijn vind je niet ?

    Wat hebben wij geboft met ons vakantieweer hé? En dan terug komen en hier ook weer zulk goed weer. Heerlijk toch. Ook ik mag morgen weer aan de slag na 3 weken.

    En dan moet ik weer wachten tot oktober want dan gaan we nog even nazomeren in Benidorm.

  • Martin

    Hoi Anja.

    Ik mag hopen dat je weer kan wennen aan werken,want het valt niet mee om weer aan de slag te gaan,na een heerlijke vakantie.

    Gr.Martin

  • yanka

    Hoi hoi hoi,

    wat een goede en positieve reklame voor Moby Dick in Benidorm.

    Ik kan mezelf alleen maar erbij aansluiten. Een bar/restaurant waar je jezelf direkt thuis voelt. Goede prijzen,goede kwaliteit,vriendelijke service.

    Ik ga er ook wel eens regelmatig op bezoek als ik tenminste in Spanje ben zoals nu en heb er voor morgen weer met iemand afgesproken op een lekker etentje.

    Alleen vind ik het wat vreemd dat dit zo positieve bericht op het forum van Torremolinos staat. Waarom niet op Spanjeforum.nl of Benidormforum.com of BenidormInfo.com ? In Torremolinos heeft er toch niemand iets aan.

    Vraag aan auteur Martin : Mag ik het bericht kopiëren naar BenidormInfo.com ?

    Ben er zelf regelmatig op en terug te vinden onder de naam Charly

    beste groeten en nog veel plezier in Torremolinos

    Yanka en Charly