Boulevard

  • Martin

    Hij is weer mooi aan het worden,de boulevard van Torremolinos.

    Toch nog snel gegaan voor spaanse begrippen.

    Gr.Martin

  • Elico

    Dat schiet zeker op.

    Nu nog tegels en dan is het weer op en top.

    Gr. Lotje

  • Martin

    Als het klaar is,ga ik toch een keer naar Torremolinos,ben nog steeds benieuwd hoe het daar is??.

    Gr.Martin

  • maw

    Hoi Torremolinos/Benidormgangers.

    Ik lees hier af en toe mee en ik kan me ook voorstellen dat je iets hebt met een bepaalde plaats. Alleen heb ik de pech gehad geen al te beste ervaringen met beide plaatsen te hebben opgedaan.

    Benidorm: 28 jaar geleden geweest in hotel Presidente. De 1e gezamenlijke vakantie met mijn echtgenoot. Heeeeeel slecht gegeten. Wat zou een reden voor ons kunnen zijn om terug te gaan???

    Benemaldena: daar waren we toen Pim Fortuyn vermoord werd. De week voordat we er waren 30 graden en de week dat we thuis waren ook, echter de week dat wij er waren: 16 a 17 graden, veel regen en een niet zo goed 4 sterren hotel. Hotel Triton. Pure pech dus.

    Wat jullie hebben met beide plaatsen hebben wij dus met Mallorca. We komen er 2 tot 3 keer per jaar en altijd in dezelfde hotels.

    Jullie hebben er niks aan maar ik vond het gewoon leuk om even te komen buurten.

    Voor iedereen die nog moet gaan fijne vakantie en voor wie geweest is: de volgende vakantie komt beslist ;)

    Groetjes,

    Anna.

  • limburgse

    Hoi Anna, ik ga normaal 2x per jaar op vakantie en ik heb eigenlijk nog nooit echt een slechte vakantie gehad, ook al was het weer inderdaad niet altijd overal even goed. Wat mij in Torremolinos aanspreekt is ook de vriendelijkheid van de mensen daar en natuurlijk het mooie weer, want daar ga je tenslotte voor. Wij gaan nu toevallig in oktober voor de 1e keer naar hotel President in Benidorm (hahaha) dus……..

    Mallorca ben ik ook al vaker geweest en is me ook al goed bevallen, Kos, Malta, Portugal enz. Altijd leuke vakantie's gehad. Maar je moet er zelf iets van maken.

    En dat lukt ons tot nog toe nog altijd, alleen op Tenerife vonden wij het wat minder. Overdag stralend weer en hebben we veel van het eiland gezien, s' avonds viel het ons enorm tegen en zeker ook het getrek aan je langs alle restaurants om je maar binnen te krijgen en dat gedurende de gehele dag. Ik ga daar dus niet meer terug, maar er zijn zat mensen die vinden Tenerife helemaal het einde. Dus de meningen verschillen en dat is maar goed ook, want anders zaten we allemaal op hetzelfde vakantieplekje en dat zou ook niet goed zijn.

  • maw

    Ha, ha, ik ga ervan uit dat hotel Presedent in al die jaren verbeterd is. 1 maand geleden zijn we nog 5 dagen in Valencia geweest. Dat was ook erg de moeite waard.

    Van Torremolinos kan ik me alleen herinneren dat het er gezellig leek maar wel heuvelachtig. Klopt dat?

    2 jaar geleden waren we in het voorjaar in Santa Suzanna bij Malgrat de Mar. Hoewel ik net zoals jij Limburgse ben, liepen me daar toch teveel Limburgers en plaatsgenoten rond.

    Ik denk toch dat het Mallorca blijft! :(

    Groetjes,

    Anna.

  • Elico

    Het gaat nu echt hard. Ze zijn van 2 kanten tegelijk aan het tegelen.

    Dan zal het nu toch wel opschieten.

    Misschien is het wel klaar tegen de tijd dat Shanaiva er is.

    Gr. Lotje

  • Martin

    He he werken ze eindelijk door die spaanse arbeiders hahaha.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Ja jammer dat ik dat niet met eigen ogen kan aanschouwen.

  • Martin

    Zou wel willen dat ik het kon zien met mijn eigen ogen,dan zat ik beter dan in nederland.