Boulevard

  • Elico

    Wij mogen hier op dit moment ook niet klagen hoor Martin.

    Het ziet er erg zonnig uit, hopelijk blijft het nu een tijdje zo…..Beter dan die regen en dat benauwde, kleffe weer.

  • Martin

    Hoi Lotje.

    Ik klaag ook niet,maar de sfeer daar lijkt mij stukken beter dan hier in nederland.

    Ik zit bij wijze van spreken liever daar met minder goed weer dan met stralend weer in nederland haha.

    Gr.Martin

  • bartjeb

    Mijn dochter is een tijdje terug in hotel Presidente geweest en het eten (buffet) was er prima.

  • limburgse

    Dank je voor deze mededeling bartjeb. Het duurt jammer genoeg nog even, maar met hier de zomer voor de boeg is het ook wel lekker om te weten dat we in het najaar nog even mogen gaan nazomeren.

  • Elico

    Het is zeker rap gegaan. Nog een paar tegels, (geen idee hoeveel er in zo'n blok zitten) en dan is het klaar.

    Het ziet er mooi uit.

  • Martin

    Klopt Lotje het ziet er echt mooi uit,het werd tijd ook.

    Het weer is ook beter dan in benidorm,want daar is het toch nog steeds niet zo heel goed.

    Gr.Martin

  • Martin

    De boulevard van torremolinos is heeeeel mooi geworden.

  • coby 03-02-2006

    Hoi Limburgse ik ben twee jaar geleden in President geweest nette kamer worden goed schoon gemaakt en het eten was erg goed .

  • limburgse

    Hoi, ik ben zo wie zo niet zo'n zeurpiet.

    Nee maar ben er regelmatig langs gekomen en we hebben ook al in Helios en in Pueblo gelegen. Zag er wel netjes uit.

  • coby 03-02-2006

    Hoi ik ben ook in helios geweest en nu de tweede keer in Madera Centro ook een erg goed hotel wij zijn ook niet zo moeilijk hebben ook al twee keer in een app. gezeten vonden wij ook gezellig ..