Gay Torremolinos

  • Mart H

    Hoi.

    Komende zaterdag gaan mijn vriend en ik voor de 1e keer naar Torremolinos, vooral omdat we hoorden dat het voor Gays een Mekka is, al la Sitges. Heeft nog iemand tips, wat we echt moeten zien of waar we echt naar toe moeten gaan. Mag ook een niet homo gelenheid zijn.

    thanks, Mart

  • Danny

    Ik ben een paar keer in Torremolinos geweest en het is heel leuk, vooral omdat het zo Spaans is. De meeste homos zijn uit Malaga of Costa del Sol. Enig verschil met Sitges is dat het vooral in het week-end druk is. Er zijn zo´n 30 kroegen en een paar onwijs grote clubs.

    Het nachtleven is heel laat. De meest populaire tenten zijn:

    El Gato Lounge. Het is een grote bar op twee verdiepingen met een terras. Die opent als eerste, vanaf een uur of 7 s´avonds en ze serveren beste mojitos in de dorp. El Gato is 90% gay maar het wordt ook door Lonely Planet aangeraden als het beste gay kroeg aan Costa del Sol. Het is daar vooral druk vrijdag en zaterdag vanaf een uur of tien s ´avonds wanneer young and beautiful aankomen.. Zeker een aanrader.

    Daarna voor het laat uitgaan kun beste bij Parthenon, direct na El Gato, vanaf een uur of 2 s´nachts - het is een leuke disco, wat niet te groot is maar ook niet klein. Ik denk zo´n 300 man..

    Het beste in de late uurtjes is Passion. Het is een gay disco waar op zaterdag meer dan 1000 man komen: muziek is geweldig en in de zomer de helft van de Spaanse jongen zijn shirtless :) Een groot feest dus..

    Kijk hier een video over gay life in Torremolinos. Het is gefilmd door een tv zender uit de VS afgelopen voorjaar..