app Bajondillo

  • claudia30

    Hallo,

    Ik heb wat vraagjes over app Bajondillo in Torremolins.

    Ik lees hier en daar over een oud gedeelte en een gerenoveerd gedeelte.

    Wie weet welke kamernummers er bij het nieuwe gedeelte horen?

    Of gewoon kamernummer van goede kamers…

    We gaan met een klein kindje en zullen toch wat eerder in ons app zitten savonds.

    En we willen dan graag wel iets te zien hebben,en niet tegen een muur aankijken oid,

    En wat is er allemaal aanwezig in het keukentje? Koffiezetapparaat bijv.?

    Misschien heeft iemand het mailadres van het app?

    Dank jullie wel alvast.

  • limburgse

    Hoi, we zijn net terug uit Torremolinos. Bajondillo is wel erg groot. Vraag een kamer zwembadzijde en je hebt een uitzicht aan de voorzijde. Voor meer vragen, laat maar een berichtje achter.

  • claudia30

    Bedankt voor je reactie!

    Zwembadzijde kiezen dus.Zie je dan savonds wel wat beweging als je op je balkonnetje zit?

    We zullen, nu een kindje hebben, toch eerder in ons app zitten.

    Welk gedeelte zaten jullie? Het oude of het nieuwe?

    Ik heb ergens gelezen dat mensen met kinderen/gezinnen vaak in het nieuwe gedeelte worden gezet.

    En is er bijv een koffiezetapparaat in het appartement?

    Spreken ze alleen engels of ook een beetje nederlands?

    En misschien heb je nog leuke tips waar je lekker,simpel en goedkoop kan eten?

    Alvast bedankt

  • brabantse

    Wij zijn hier in oktober 2008 geweest. Hadden een 4 persoons appartement en die liggen

    aan de voorkant en kijken recht op zee en zwembad. Als je een 2 of 3 persoonsapp. hebt

    liggen die aan de zijkanten. Als je een kamer met uitzicht op het zwembad hebt kijk je

    ook over zee. Wij hadden een app. in het oude gedeelte maar dit was zeker niet oud

    te noemen, alles zag er keurig uit. We konden ook kiezen voor een gerenoveerde

    kamer alleen keek die uit op de achterkant en niet op zee dus hebben we gekozen

    voor de andere en dit was een perfect app.

    In ons app. was geen koffiezetapparaat aanwezig. Ze spreken geen nederlands maar

    wel engels en duits (vriedelijk personeel)

    Lekker eten kun je overal daar in de buurt. Wij hebben een paar keer gegeten in de

    straat zowat langs t app. Weet de naam niet maar je hebt er verschillende restaurants

    waar je lekker kunt eten.

  • jeandi

    Hoi,

    Wij zijn regelmatige bezoekers van Bajondillo.

    Het klopt idd dat er een ouder en een gerenoveerd gedeelte is,ik weet geen kamernummers te noemen hierbij.

    Als je zwembadzijde kiest,waar ook 2-3 persoonsappartementen zitten dan heb je een prima kamer met een mooi uitzicht.

    Je kijkt op zee en je ziet een stuk van de boulevard,dus genoeg te zien,ook kun je savonds vanaf je balkon genieten van de animatie bij het hotel.

    Keukentje is prima,maar klein,verwacht dus geen koffiezetapparaat,alle basis voorzieningen zijn wel aanwezig.

    De kamers lijken door de kleurinrichting misschien wat oud,maar wij hebben hier nooit klachten over gehad.

    Iedere dag word je kamer schoongemaakt en worden de handdoeken verschoond.

    Ontbijt is in het hotel zelf wel te nuttigen, lo of hp kun je bij de touroperator boeken,het eten word dan wel genuttigd in hotel sol don pedro,dat vlakbij ligt.

    Ik hoop dat je hier wat mee kunt,

    een fijne vakantie gewenst,wij vertrekken in september weer naar bajondillo!!