forum

  • Ad

    Ziet er goed uit Martin.

    Laat maar komen die prikkers.

  • bartjeb

    Hoi Martin,

    Heb hem bij de favorieten gezet, bedankt.

  • Martin

    Graag gedaan Bartjeb.

    gr.Martin

  • Elico

    Ik heb net even gekeken en ik zag wel een stuk of wat postings die onder jouw naam geschreven zijn.

    Volgens mij waren ze niet allemaal van jou????

    Dat was bij het topic: succes met dit forum.

    Nou ben ik benieuwd of dit berichtje geplaatst word, want zo af toe denk ik dat ik voor de kat z'n viool reageer.

    Gr. Lotje

  • Martin

    Ja Lotje we hebben weer dezelfde Bobby die alsmaar wil stoken onder de prikkers,maar wat doe je eraan.

    Gewoon niet op reageren denk ik dat is het beste.

    Bobby zit wel onder zoveel verschillende namen,dat hou je niet meer bij.

    Hij zal het wel leuk vinden.

    Maar wees gerust ik blijf dit forum trouw.

    Gr.Martin

  • Elico

    Ik ben hier minder vaak te vinden.

    Maar dat komt meer doordat berichtjes van mij of heel laat te voorschijn komen of helemaal niet.

    Wordt daar een beetje moe van eigenlijk.

    Maar zoals jij zegt: wat doe je er aan:)

    Gr. Lotje

  • Martin

    Lotje ik kan je wel uitleggen hoe dat komt,dat je berichten er vrij laat op komen,dat komt omdat de webmaster het voortaan controleert i.v.m. bepaald persoon wat hier ook regelmatig onjuiste en opruiende praatjes verkondigt daarom duurt het wat langer dan normaal.

    Maar wees gerust,als je normaal antwoord geeft en niet stookt op andere prikkers dan is er niets aan de hand en wordt je bericht gewoon geplaatst.

    Groetjes en tot horens.

    Martin

  • Elico

    Ik zeg nooit iets wat niet door de beugel kan.

    Maar ws denkt de webmaster van wel, want mijn antwoord op Benidorm is niet geplaatst.

    En daar had ik neergezet dat ik zelf wil uitmaken met wie ik omga en dat ik niemand persoonlijk ken.

    Dat ik mede door gestook ook minder op topics te vinden ben.

    Een andere keer heb ik op jou geantwoord dat ik idd weer terug was van vakantie.

    Niets meer en niets minder, En dat was ook niet geplaatst.

    Strange.

    Een fijne zondag.

  • Martin

    Hoi Lotje.

    Ik hoop wel dat je hier blijft posten,want anders is het wel heel stil aan het worden.

    Bij mijn weten heb jij nog nooit iets onfatsoenlijk gezegt of geschreven.

    Ik vind zelfs dat je vrij netjes bent in je antwoorden.

    Ik ken jouw niet persoonlijk,maar dat wil nog niet zeggen dat je dan ook niet op dit prikbord kan komen. en je maakt altijd nog zelf uit met wie je omgaat of antwoord geeft.

    Nou Lotje tot horens op dit prikbord.

    Gr.Martin