holla allemaal

  • Ton

    He Anja,

    Fijne vakantie maar dat had ik je op hyves ook al toegewenst. En inderdaad het weer is niet best allemaal overstromingen hoorde ik op de radio in die regio.

    Gr.

    Toon

  • coby 03-02-2006

    Hoi Anja veel plezier hoop dat het weer gauw opknapt.

    Groetjes Coby

  • Martin

    En anders ik wel de week erop als ik in benidorm ben.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Hoi, even ter gerust stelling ik ben gezond en wel maar ook bruin terug gekomen uit Benidorm. Het weer: de 1e zaterdag bewolkt en een flinke plensbui, de rest van de vakantie ZON, ZON, ZON…. echt super weer gehad en een heerlijke vakantie. Was weer echt thuis komen.

    Ongelofelijk zulke slechte voorspellingen en zulk goed weer hebben. Voor iedereen die nog gaat een hele fijne vakantie.

  • bartjeb

    Wat fijn dat je zo'n goed weer hebt gehad, zeker gezien de voorspellingen die er waren. Heb van de week het weer een beetje gevolgd en hoop als wij op 1 nov. aankomen dat wij ook zulk weer treffen.

  • Ad

    Bartjeb, de voorspelling voor de 14 daagse weersverwachting op 1 november in Benidorm is: zonnig 21 gr., wat wil je nog meer.

    Wij zijn er ook 1 november als alles naar behoren gaat.

  • Ad

    Bartjeb, voorspelling op 1 november: zon en 21 gr.

    Misschien zie ik je wel in Benidorm, we zijn er ook vanaf 1 nov. als alles goed gaat.

  • Ad

    bartjeb schreef:

    >

    > Wat fijn dat je zo'n goed weer hebt gehad, zeker gezien de

    > voorspellingen die er waren. Heb van de week het weer een

    > beetje gevolgd en hoop als wij op 1 nov. aankomen dat wij ook

    > zulk weer treffen.

  • bartjeb

    Dat zijn prima vooruitzichten Ad, dat wordt genieten. Lekker 's morgens ontbijten in de zon op ons balkon, heerlijk.

  • bartjeb

    Misschien komen wij elkaar wel tegen 1 nov. bij Hong Kong