bom ontploft.

  • Elico

    Ik lees net op nu.nl dat er op het strand in Torremolinos een bom is ontploft even na middernacht.

    Even kijken of knippen plakken lukt:

    'Op het strand van de Zuid-Spaanse badplaats Torremolinos is dinsdagochtend in alle vroegte een bom ontploft. Volgens de politie raakte niemand gewond.

    De lichte bom explodeerde kort na middernacht vlakbij de strandpromenade. Gasten in twee nabijgelegen hotels konden in hun kamers blijven. Er was vooraf niet gewaarschuwd over een op handen zijnde aanslag.

    Het is nog onduidelijk of de Baskische afscheidingsbeweging ETA achter de aanslag zit. Die pleegde anderhalve week geleden een reeks bomaanslagen in badplaatsen in het noorden van Spanje. Ook toen vielen geen slachtoffers.'

    Geen idee waar het precies is geweest, want de strandpromenade is lang, maar het lijkt me goed schrikken voor de mensen daar.

    Hopelijk blijft het verder rustig.

    Gr. Lotje

  • Elico

    Ik zie nu net via een berichtje van De Standaard, dat het op de hoogte van Sol Aloha Puerto was.

  • Martin

    Ja ik heb het gehoord op het nieuws dat er een bom is ontploft,maar er is geen schade aangericht.

    Gr.Martin

  • Elico

    Ondertussen ben ik er wel achter waar het precies was.

    Wij hebben daar op de hoogte heel vaak gelopen, als we naar Benalmadena gingen.

    Ik ben blij dat er geen schade is.

    Gr. Lotje

  • Martin

    Lotje,je hebt rare mensen op deze wereld,die alles moeten verzieken.

    Het zal altijd wel zo blijven.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Trieste boel zeg.

  • Elico

    Jammer genoeg wel.

  • Martin

    Nu weer een bom onploft op het strand van Malaga in en in triest,maar er is weinig aan te doen.

    Gr.Martin

  • Elico

    Stelletje mafkezen zijn het. Ik zie er het nut niet van.

    Gelukkig is er niemand gewond geraakt.

  • Martin

    Ja dat is het goede woord,mafkezen,maar die zullen er altijd wel blijven.

    Maar op vakantie gaan dat doen we toch.