nog 16 dagen

  • shanaiva

    jaja aftellen dan gaan we naar torremolinos meer mensen in deze perioden en nog tips van goedkope en goede eet tentjes en supermarkten???

  • Martin

    Hoi Shanaiva.

    Wel een moelijke naam maar ja we doen het ermee.

    Ik zou willen dat het bij ons ook nog maar 16 dagen zou duren.

    Maar dat duurt bij ons nog wel langer.

    Jammer genoeg kan ik je geen tips geven,maar Limburgse wellicht wel.

    Ik hoop dat je heel veel goed weer krijgt,en nog veel plezier daar in Torremolinos.

    Gr.Martin

  • S&D

    Wij gaan aankomend weekend!

    Ik hoop dat het weer een beetje op gaat knappen!

  • limburgse

    Waar lig je precies dan kan ik je misschien wat betere tips geven.

  • shanaiva

    wij zitten in appartement buensol en ja hoop dat het weer een beetje beter wordt want daar komen we voor. Ik ga ook met een kleine van 2 jaar dus zou makelijk zijn een supermarkt met waar ze luiers hebben en potjes eten want anders moet ik zoveel van huis mee nemen dat wordt zon gesleep.

  • limburgse

    Er liggen diverse supermarkten en ook een aantal grote. Als je over de grote weg Torremolinos inrijd liggen er ook een Aldi, Liddl enz. Maar je kunt de luiers ook gewoon in de verpakking meenemen, label eraan en bij het inchecken met de koffers meegeven. Deze hoef je toch niet mee terug te nemen, dus alleen meeslepen op de heenweg. Ik zal eens kijken waar Buensol ligt dan kan ik je misschien verder helpen.

    Bij ons appartement lag een Spar en een Mercadona dus daar kun je ook goed kopen.

  • S&D

    Hee toevallig gaan we ook naar Buensol!!

    Het ligt vrij dicht bij het haventje.

    Ik denk dat het daar wel goed zit met de supermercado's. Als jullie gaan zijn wij weer net terug!

    Dan laat ik hier wel even weten hoe Buensol was.

  • Elico

    Er zijn verschillende Supermercado in Torremolinos.

    Goedkope en/of goede eettentjes zou ik niet weten. Ik eet bijna nooit in Torremolinos zelf.

    In de kalverstraat van Torremolinos zijn wel veel terrasjes. Maar ik kwam daar alleen voor een kopje koffie of een glas jus d'orange en dan mensen kijken:).

    Veel plezier.

  • shanaiva

    ja dat is ook heel toevallig nou ik hoor het wel.

  • limburgse

    Jullie liggen dan eigenlijk in Carihuella en daar kun je echt lekker en voordelig eten op diverse plaatsen. Een straat achter de boulevard ligt een pleintje en daar ligt een heel groot terras van de diverse visrestaurants, neem daar eens een kijkje want daar kun je lekker en voor weinig geld goed vis eten.