Anja,heb jij weleens gegeten bij Netty en Carlo van Moby Dick.
Ik zat er vorige week,en had zin in lekkere dingen dus ik bestelde twee cafe con leche met twee tosties,en die waren toch lekker en vers,het word gegarneerd,met een stukje tomaat en en lekkere frisse komkomer.
Ik kon mijn gang naar Moby Dick niet zo goed vinden,omdat ik het een beetje ver vond liggen,maar als ik zie wat je hier kan eten voor een paar euros,dan wil ik wel op mijn gemak er naar toe lopen.
Ik ben een beetje uitgekeken op de tentjes langs de boulevard,om dat ik daar nogal vaak kwam.
De menukaart,zag er veel belovend uit,dus mij zien ze daar in iedergeval.
Wat mij wel opviel van Moby Dick,is dat Netty en het personeel net zo vriendelijk zijn en behulpzaam alsof je er al jaren komt,terwijl ik normaal gesproken alleen daar maar kwam als ik weer naar huis ging,en daar op het terras op de bus stond te wachten,en dat spreekt mij aan.
Ik weet niet of het altijd zo is,maar toen ik even vroeg of ik op internet mocht,vroeg ik wat de kosten waren nadien,en het antwoord was gratis.
De eerst volgende keer dat ik weer in benidorm kom,ga ik lekker eten bij Moby Dick.
Groetjes Martin.