boulevard

• dineke

Op alle markten is er altijd wel kleding te koop. Maar in de meeste winkels (uitgezonderd de echt dure boetieks met merkkleding) kan je hier aan de hele kust ook voor belachelijk weinig euro's leuke kleren kopen voor de kids en vergeet de goedkope schoenen en (school)tassen niet.

• Martin

Anja,heb je gezien hoe diep het uit gegraven is aan de boulevard.

Het was trouwens zeer regenachtig in Torremolinos vandaag. (16 graden).

Hoop voor jouw dat het toch nog goed wordt en daar bedoel ik mee het weer en de boulevard.

In iedergeval veel plezier daar in Torremolinos.

Ikzelf ben a.s maandag op weg naar benidorm.

Gr.Martin

• dineke

Met de regen viel het wel mee vandaag. Alleen vanmorgen vroeg was er een flinke bui, de rest van de dag was het halfbewolkt en 22 graden en konden we lekker buiten zitten. Vanaf volgende week gaat het 10 graden omhoog. Fijne vakantie.

• limburgse

Hei Martin, ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie toe met heel veel zon. Je hoeft in ieder geval op je balkon niet naar mij uit te kijken, daar moet je mee wachten tot oktober.

Ik ga in ieder geval genieten, weer of geen weer, boulevard of geen boulevard.

En Spanje liefhebster in Carihuella kun je hele leuke en goedkope kleding voor de kids kopen.

Ik ga a.s. zaterdag nog eerst de 18e verjaardag van zoonlief vieren.

• Martin

Hoi Dineke.

Dan valt het wel mee dan met het weer daar.

Alleen de boulevard dat vind ik minder,maar er is niets aan te doen.

Veel plezier nogmaals daar.

Gr.Martin.

• Martin

Anja proficiat met de verjaardag van je zoon,nou mag hij met zijn vuist op tafel slaan hahaha.

In oktober dan zal ik mij kenbaar maken,als ik in benidorm ben.

Gr.Martin

• Spanje liefhebster

Ga ik ook zeker doen. Ik ben van plan om de kleine tussen liggende straatjes te gaan bekijken voor leuke winkeltjes, daar zal ik vast wel slagen!