volgende maand

• coby 03-02-2006

Hallo zo als je weet gaan wij drie juni voor tien dagen maar kreeg van de week een aan bieding via internet erg goedkoop dus ga nu even tussen door `19 april voor acht dagen Benidorm .

Maar hoe gaat het verder ik hoor je weinig op hyves .

Groetjes Coby

• Martin

Coby,wie persoon bedoel je?????,en wat voor aanbieding was het met de bus of het vliegtuig en wat voor hotel enof appartement??

Gr.Martin

• coby 03-02-2006

Hoi Martin het was voor Limburgse haar heb ik ook op hyves en de aanbieding was van sudtours met vliegtuig acht dagen app. Marie Victoria ben er al een keer geweest en begin juni gaan wij tien dagen in hotel Madeira centro zijn wij ook al een keer geweest erg goed hotel .

Ik hoop dat ik je goed heb voor gelicht .

Groetjes Coby

• Martin

Hoi Coby.

Nou snap ik het,veel plezier als je daar bent.

Gr.Martin

• coby 03-02-2006

Hoi Martin als het goed is zitten wij te gelijk in Benidorm alleen ga jij naar avenida app.of hotel maar als wij door de winkelstraat lopen kijk ik wel of je op een balkon zit wand jij krijgt toch altijd aan de voorkant een kamer of app..kan ik na jou zwaaien .wij gaan daar niet meer heen hadden een mooie kamer zonder balkon en keken in een donker gat .

Gr Coby

• Martin

Als ik weet hoe jij er uit ziet zal ik jouw toe zwaaien,en handkusjes toewerpen haha.

Een mooie kamer maar dan op de binnenplaats nou nee dat is helemaal niets.

Ik hoop dat ik naar je kan zwaaien.

Gr.Martin

• limburgse

Hei Coby, ja we hebben fijne vooruitzichten zeg.

Heerlijk. Groetjes en tot tiks.

• limburgse

Zeg Martin, ik heb nu nog pijn in mijn nek van oktober toen ik telkens naar boven keek.

Maar ik wist helemaal niet hoe jij eruit zag. Soms had ik de neiging om eens te roepen als er verschillende mensen op hun balkon zaten. Hahaha. Maar is ook zo stom hé !!!

Groetjes nog 5 weekjes en dan….

• Martin

Als je een hele knappe slanke sterke gebronsde,lenige,gespierde en nog een mooi lichaam ziet op het balkon dan denk je maar dat ik het ben haha.

Ik weet wel hoe jij er uit ziet limburgse.

Ik zal mij bekend maken op het balkon in benidorm als jij langs loopt,je ziet het vanzelf waar ik dan zit.

Gr.Martin

• limburgse

Heb je ook een hyves Martin ???