Uitgaansleven??

  • Martijn

    Hoi…

    Ik heb een vraagje: hoe zit het met het uitgaansleven in torremolinos in de leeftijdscategorie 20-25?

    Ik ga dit jaar na 3 jaar achter elkaar Lloret de Mar bezocht te hebben voor het eerst naar Torremolinos, en nu ben ik zeer benieuwd naar jullie bevindingen op het gebied van uitgaan!

    Ook heb ik geen enkel benul van hoeveel jongeren er in Torremolinos zullen zijn…

    Alvast bedankt voor de antwoorden!

    Martijn

  • Elico

    Helaas kan ik je niet helpen.

    Ten eerste zit ik niet in die leeftijdscategorie en ten tweede, als ik naar Torremolinos ga, is het overdag. Dan zijn de uitgaansgelegenheden dicht:)

    Of er veel jongeren naar Torremolinos gaan? Ik denk dat de meeste toch wel naar Lloret gaan of naar Salou.

    Misschien kan je dat het beste even navragen bij een reisorganisatie, zij zullen vast weten of het een populaire vakantiebstemming onder jongeren is.

    Succes en alvast veel plezier.

    Lotje

  • Martin

    Lotje,ben jij al zo oud??????.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Martijn er is van alles te beleven in Torremolinos hoor. Maar als je ook van gezellige Hollandse kroegen houd is Carihuella echt een aanrader. Is een druk en gezellig uitgaansleven waar ook veel Hollanders zijn.

    Je loopt zo over de boulevard van Torremolinos naar Carihuella.

  • Elico

    Martin, het ligt eraan wat je oud noemt.:D

    Maar de 20-25 ben ik al gepasseerd. Ach, je bent zo oud als je je voelt toch?

    Soms is dat 20 en soms al 80:D:D

    Gr. Lotje

  • Martin

    Lotje,dan ben je nog heel jong,en wat is oud??.

    Elke leeftijd heeft zijn charme.

    Gr.Martin

  • Elico

    Zeker weten:)

  • Jip Groen

    Er is in Torremolinos genoeg te beleven qua uitgaan.

    Het is geen Lloret maar ik denk wel een goede Tweede.

    Naar Torremolinos gaan eveneens veel Nederlanders en uiteraard ook veel Buitenlanders.

    Voor de Beste Lastminutes en de Mooiste Zonvakanties

    http://www.zonvakanties.webkabel.nl