in juni 2006

• Martin

Geloof niet dat Torremolinos een betere keuze zou zijn dan Benidorm,al was het alleen maar al in de winter,dan is er in benidorm meer te beleven dan in Torremolinos lijkt mij.

Maar het neemt niet weg dat het mischien ook voor de liefhebber leuk is daar in Torremolinos.

Zoveel mensen zoveel wensen

Gr.Martin

• Guido

Serena heeft het wel over juni hé . De keren dat ik er was , was telkens in mei en in september en dan is er meer dan genoeg leven .

• limburgse

Ja ik ben afgelopen jaar naar Torremolinos geweest en naar Benidorm. Torremolinos was voor mij de 2x na 1983 en Benidorm ben ik al vaker geweest en ik moet zeggen dat Torremolinos me heel goed is bevallen. Ik ga dus dit jaar hetzelfde doen als afgelopen jaar, zowel naar Torremolinos en naar Benidorm op vakantie gaan.

• Elico

Klopt, vanaf het voorjaar is het goed toeven in Torremolinos en omstreken.

In de winter heeft Torremolinos een hoog grijs gehalte. 's Avonds is er niet veel te beleven, overdag is het er best druk.

Ik ga in het najaar weer terug en dan is het ook erg gezellig. Zeker de avonden is er dan genoeg te beleven en te zien.

Gr. Lotje

• S&D

De meeste toeristenplaatsen in Spanje bestaan uit hoogbouw.

Maar dat maakt niet uit,je blijft toch niet je hele vakantie in je hotel zitten. Ik zie het puur als een slaapplek en voor de rest zitten we op het strand of we gaan andere mooie plaatsjes bekijken.