zonde, volgende keer beter.

• Elico

Hallo Limburgse en Martin,

Jammer dat jullie zo'n petweer gehad hebben.

Ik had voor jullie vertrokken de weersverwachtingen bekeken en toen zag het er naar uit dat het wat mistig zou zijn, maar redelijk qua temperatuur.

Voor dat jullie weggingen had ik ook nog een fijne vakantie willen wensen, maar ik heb een behoorlijke griep achter de rug gehad en lag dagen voor pampus.

Ondertussen gaat het weer wat beter, maar ik moet het nog rustig aan doen. Helemaal geen conditie meer.

Wat fijn dat je met de kerst weer gaat, hopelijk is het dan wat beter weer.

Toen wij in Torremolinos waren, had het een paar dagen daarvoor flink huis gehouden met het weer, stormachtig enzo.

De eerste dagen lagen er bamboetakken en stronken in zee en dat spoelde ook aan.

Omdat er in die periode ook feest was, werd er niet veel aan gedaan om het schoon te maken.

Toen dat wel gebeurde, was dat dus onder ZONtijd.

Iedereen lag lekker op het strand en toen kwamen ze met van de shovels om het vuil te ruimen.

Ik zou denken, dat doen ze 's morgens vroeg of later op de dag, zo tegen 6 uur. Dan is het strand een stuk leger. Maarja de spanjaarden doen dat dus anders.

Even goed hebben we een hele leuke tijd gehad, met goed weer.

Ik moet nog ruim 2 maanden wachten en dan gaan wij weer.

Groetjes Lotje.

• Martin

Hoi Lotje.

Ga je weer naar torremolinos??.

Ja het was zonde van het weer,wij hebben denk ik twee dagen zon gehad van de hele vakantie de rest bestond uit toch vrij zware bewolking vond ik.

Maar wij hebben het toch wel naar ons zin gehad,hebben zoals altijd veel vrienden ontmoet die daar elk jaar ook komen,en daar wat langer verblijven dan wij.

Het klopt,voordat wij gingen waren de vooruitzichten best wel redelijk met wat lichte bewolking,maarja het weer kan veranderen daar doe je gelukkig niets aan.

Op dit moment is het in benidorm nog niet alles,er is toch nog steeds veel bewolking aanwezig.

Ik zag dat je ook wat slecht weer had,nou en dat is dan toch een heel stuk zuidelijker dan benidorm,en dan nog slecht weer??

Groetjes Martin

• Elico

Wij zelf hebben het niet zo slecht gehad met het weer.

De week voor wij kwamen was het wel slecht. Tijdens onze vakantie hebben we 1 keer onweer gehad en dat was 's nachts. Dat valt me dan mee.

En 1 dag hadden we wat regen, vanaf 3 uur 's middags. Kon je toch tot half 3 op het strand liggen:).

Verder hoorde ik wel eens: ‘ volgens de krant hebben we de komende 2 dagen bewolking en regen’ , ik weet niet waar dat was, maar ik heb het niet gezien.

Gelukkig kunnen wij niets aan het weer veranderen. Dan zou het ook niet goed komen denk ik.

De een wil mooi, de ander heel erg mooi:d, maar als we iets konden veranderen, dan graag het grijze weer van nu.

Het mottert in N-H en ik mis toch wel erg het zonnetje.

Gr. Lotje

• Martin

Het zelfde in brabant,de hele dag somber weer,daar kan ik niet zo goed tegen.

Ikzelf ben meer het type goed weer mens,van mij mag het tien maanden goed weer zijn en twee maanden beetje winter met 18 graden als temperatuur.

Mijn schoonvader heeft in de algarve (portugal) gewoont en daar was het in de winter tussen de 16 en 18 graden.

Gr.Martin

• Elico

Kijk dat zijn nou winters:)

• limburgse

Ja idd. Ook ik heb me goed geamuseerd en voor mij hoef het niet zo bloed heet te zijn. Ik wil 28 april weer naar Torremolinos. En dan in oktober weer naar Benidorm. Wachten op de nieuwe reisgidsen dus. Maar ik moet zeggen ik ben niet zo'n koukleum maar deze week kan ik niet echt aan de temperatuur hier wennen hoor.

Komt wel weer.

• Martin

Hoi Lotje.

Wij gaan weer naar benidorm,op 22 dec: zijn wij weer van de partij tot 6 januari.

Hoop toch op een klein beetje mooi weer al is het dan december. (lekker daar oud en nieuw vieren en om twaalf uur iedere klokslag een druif volgens spaanse begrippen opeten).

Gr.Martin.

• limburgse

Heerlijk vooruitzicht Martin.

• Martin

Blijf jij in holland dan limburgse???

Martin

• limburgse

Ja ik moet wachten tot 26 april dan ben ik pas weer aan de beurt.