heel stil

• Ad

Elico,

wij vertrekken 31 oktober naar Benidorm en komen vermoedelijk 16 december terug, tussendoor gaan we een midweek naar Benalmadena, gaan we uiteraard ook Torremolinos bezoeken plus b.v. Gibraltar, Sevilla of Cordoba.

heb je nog tips wat we eigenlijk ook nog moeten bekijken ?

we kijken ook of het de moeite loont om eens niet naar Benidorm te gaan maar wat zuidelijker te bivakkeren, is weer eens wat anders, en ook wat meer mogelijkheden om wat meer van Spanje te zien.

• limburgse

Je moet een bezoek brengen aan Marbella, maar dan niet direct naar het mondaine Puerto Bänes rijden maar eerst eens stoppen in het oude gedeelte van Marbella met zijn mooie smalle steegjes, een wandelboulevard met allemaal beelden van Salvador Dali enz. Ik ga denk ik 28 april weer die kant op, is ons echt heel goed bevallen. Maar eerst inderdaad a.s. vrijdag richting Benidorm.

• Ad

op wie antwoord je nu Limburgse ?limburgse schreef:

>

> Je moet een bezoek brengen aan Marbella, maar dan niet direct

> naar het mondaine Puerto Bänes rijden maar eerst eens stoppen

> in het oude gedeelte van Marbella met zijn mooie smalle

> steegjes, een wandelboulevard met allemaal beelden van

> Salvador Dali enz. Ik ga denk ik 28 april weer die kant op,

> is ons echt heel goed bevallen. Maar eerst inderdaad a.s.

> vrijdag richting Benidorm.

• Martin

Nou Ad dat heb je toch wel door,voor wie dit antwoord bestemd was??

Gr.martin

• limburgse

Ja Ad ik antwoordde op jouw bericht, omdat je zei die kant uit te willen gaan en wij zijn er dit jaar ook al geweest.

• Martin

Ik denk dat Ad te veel bier op had?? haha.

Gr.Martin

• Ad

nee ik keek naar de lijntjes, vandaar, en ja Martin ik kom zojuist terug uit Belgie en heb een stevige “pint” op, je leeft maar een keer en het is gedaan met je voor je het weet, en ik heb er helaas een niet zo leuke ervaring mee.

• Martin

Klopt Ad je leeft maar een keer,en die ervaring van je ja dat is niet normaal,maar dat heb je niet voor het zeggen.

Zo zie je maar weer het leven is betrekkelijk. geniet ervan.

Zoals ik op deze pagina al zei *leef vandaag,want je weet niet of je morgen krijgt*.

Gr.Martin.

• Martin

En Lotje al wat beter??.

a.s.zaterdag zit ik lekker in benidorm,heb er wel zin in.

Gr.Martin

• Martin

Hey lotje.

Ik ben jammer genoeg vandaag terug-gekomen van benidorm.en het weer was klote,met slechts anderhalve dag zon de rest bestond uit zware bewolking met zelfs op donderdag de gehele dag regen.

Zo zie je maar weer dat je nergens op kan rekenen.

Het was jammer maar we hebben verder wel plezier gehad op de terrassjes,en in de tentjes daar.

Verder tot vervelings toe WINKELEN met de vrouw,omdat het toch geen stranweer was.

Ik heb limburgse niet gezien daar,terwijl zij zo vlak bij was.(denk ik).

Maar niet getreurd,want met kerstmis ga ik terug naar benidorm zoals het er nu uitziet,en dat is over zes weken al haha.

Het strand van benidorm had wel wat geleden door het kloteweer,maar boskalis is ingeschakeld om het strand weer op te spuiten,want er is veel zand weg dat kon je goed merken.

Gr.Martin