heel stil

• Martin

Het is stil zonder Lotje,die lekker op vakantie is,en wij hier nog steeds in dit eenzame kouwe nederland zitten,tot wij weer op vakantie mogen gaan.

Mijn motto is, “'' Leef vandaag,want je weet niet of je morgen nog krijgt”''.

Gr.Martin

• limburgse

Met dat moto ben ik het helemaal eens.

• Elico

Ik ook.:D

En verder ben ik sinds gisteravond weer terug. We mogen niet klagen met het weer hier. Vandaag in het zonnetje was het zelfs lekker, maar het is geen 30 graden of meer.

Ik vond het vannacht zelfs koud:(

Ondertussen hebben we al wat wassen weggewerkt. Nog even en het is alsof we nooit weggeweest zijn.

• Martin

Hee Lotje welkom terug,want nu was het nog stiller dan voorheen.

Volgens mij heb je het heel goed naar je zin gehad.

Het gaat wel vlug voorbij de vakantie,en dat is jammer, (maar lekker duurt ook maar heel even.)

Gr.Martin

• Elico

Ja jammer genoeg wel.

Nu lig ik ziek op bed, dat is minder na een fijne vakantie.

Maar wat wil je, airco in het vliegtuig, een behoorlijke temperatuursdaling hier, dan wil je ziek worden.:(.

En verder blijft het maar stil op dit forum.

Gr. Lotje

• Martin

Dat is nou jammer dat je ziek bent geworden,maar ook dat heb je niet voor het zeggen,evenmin het weer.

Het weer is hier op dit moment nog redelijk in tegenstelling met benidorm,daar is het ook verre van goed weer.

Ben benieuwd als ik op 20 oktober daar ben of dan het weer wat beter wordt.

En Lotje hoelang duurt het weer voor je weg gaat op vakantie??.

Beterschap en tot horens.

Gr.Martin

• limburgse

Ja Lotje beterschap en Martin hopelijk krijgen wij toch nog wat zon.

We zullen zien en anders doen we alleen maar shoppen en de kroegjes induiken.

• Martin

Limburgse,de eerste vier dagen is het al klote weer zoals ze aangeven.

Ik hoop dat ik ongelijk heb wat het weer betreft.

Gr.Martin.

• Elico

Wanneer gaan jullie?

Ik begrijp dat Jij en ook Limburgse naar Benidorm gaan?

Heel veel plezier en hopelijk nog veel zonplezier.

Van het weerbericht trek ik me nooit veel aan. Bij ons gaven ze ook vaak wat door en het klopte bijna nooit. We hebben veel mooier weer gehad dan ze voorspeld hadden.

Gr. Lotje.

• Martin

Lotje wij zijn op 20 oktober in benidorm,evenals limburgse.

Wat het weer betreft,nou op de webcam van gisteren was het niet veel soeps,maar de vooruitzichten zijn al wel wat beter geworden.

Gr.Martin