Webcam

• Martin

Hoi Lotje.

De webcam van Torre Molinos doet het weer.

Gr.Martin

• Elico

JIPPIE:D:D:D:D

vanmiddag deed hij het nog niet.

Heb je trouwens het journaal gezien? Toen hadden ze het heel even over Malaga.

Daar is toch een zooi regen gevallen.

Dan mogen wij nog niet klagen:). Alleen bij ons valt het in dagen/weken en daar valt het in 1 dag, als ik het goed begrepen heb.

Gr. Lotje.

• Martin

Ja ik heb het gezien,die massa auto,s tot aan het raampje in het water.

Het was in een dag gevallen,kun je nagaan hoeveel dat is.

Maarja wij in nederland hebben tien maanden per jaar regen,en hun twee maanden per jaar regen,en de rest goed zomer- weer.

Gr.Martin

• Elico

Nou, dan wist ik het wel.

Ik denk dat ik maar flink Spaans ga leren en als ik dan met pensioen ben………ga ik nog steeds op vakantie naar Spanje:D:D

Gr. Lotje

• Martin

Lotje,ik hoop volgend jaar in iedergeval daar in benidorm langer te verblijven dat tien of veertien dagen. (we gaan al vijf keer per jaar)

De vooruitzichten zijn voor ons mischien wel twee of drie maanden verblijven.

Gr.Martin

• Elico

Dat kunnen wij jammer genoeg nog niet doen.

Ik denk niet dat onze bazen dat goed vinden. Maar anders zou ik het wel weten.

Gr. Liesbeth

• Martin

Ligt eraan hoe oud of jong je bent???,of veel of weinig geld hebt en hoeveel zin je hebt.

Gr.Martin

• Elico

:)

Te jong om nu al met pensioen te gaan en daardoor ook nog niet genoeg kapitaal gespaard om nu al te stoppen..

Zin om daar te zijn, ja, heel veel.:D

• Martin

Geloof ik goed dat je wel zin hebt,het blijft aantrekkelijk om daar te zijn.

mischien emigreren dat is ook nog een optie en daar werken,als je nog jong genoeg bent.

Martin

• Elico

Wat doet ie het goed hè?

Bijna iedere dag even kijken hoe het weer daar is.:)

Het zonnetje schijnt hier ook wel, maar niet zo goed als daar. En de temperatuur is ook niet zo hoog hier.

Gr. Lotje