Het wil niet lopen hè?

• Elico

Als er geen bericht geplaatst wordt door, Limburgse, Martin, Jeannet of mij, is het maar wat stil.:(

Ik zat net tekijken op de eerste pagina en daar staan de bovenstaande namen het meest.

Heel erg jammer. Er is toch genoeg te vertellen over Torremolinos, of de dorpen in de omgeving.:)

Ik snap het niet, er zijn zoveel prikborden en daar kan je bij wijze van spreken niet eens even 5 minuten weggaan of je mist alweer heel veel berichten. Hier is het maar stil.

Groetjes Lotje

• limburgse

Nee inderdaad en er is inderdaad genoeg te vertellen. Wij hebben er genoten en ik heb met plezier op BNN gekeken naar hoe gastvrij is Torremolinos. Leuk om die bekende beelden te zien, waar we pas nog gelopen hebben.

En een van de zaken die me ook daar op vielen is het goedkope tarief van het openbare vervoer. Als dat hier in Nederland was, waren er minder files want dan werd er meer gebruik gemaakt van het openbaar vervoer.

• Elico

Jammer dat ik dat gemist heb, had ik ook wel willen zien. Kijk eigenlijk nooit naar BNN.

En ja, ik denk dat je gelijk hebt met het openbaar vervoer.:D Daar verbaas ik me ook iedere keer over.

• spanje fan

nee jammer

torremolinos is heel gezellig , ook het uit gaan ga volgende week er weer naar toe voor 10 dagen naar carhuella

ik zelf vijnd het daar het gezelligst maar ook in beneidorm waar ik al jaren naar toe ga maar nu gezellig naar carhuella even bij familie langs bar de babbelaar waar het heel gezellig is tot in de laatste uurtjes

limburgse vond het ook gezellig daar en wat betreft openbaar vervoer is idd heel goedkoop ook de trein is goed koop

en als er iemand naar torremolinos ga dan moet je ook eens gaan benalmadena en dan daar de weg naar bovenvolgen daar is ook een leuk centrum

• Martin

Hoi Lotje.

Ik zit ook op de prikpagina van Rhodos,en daar is het elke vijf minuten raak wat een gesprek betreft en torremolinos tja dat is wel heeeeel stil.

Maar dankzij limburgse en mij ,en jeannet die op dit moment lekker aan de sangria zit op een lekker strandbedje in benidorm heb je nog wat kontakt.

Gr.Martin

• Martin

Hoi Lotje,het is wel erg rustig he,jammer.

Gr.Martin

• Elico

Ja, ik merk het.

ik ben er de komende 2 weken ook niet. Ik ga morgen lekker naar Torremolinos.

Jullie zien me wel weer verschijnen als ik terug ben.

Gr. Lotje

• Martin

Lotje heel veel goed weer en plezier daar. (ik zou willen dat ik daar nu ook was).

Gr.Martin

• Elico

Dat kan ik me voorstellen Martin, wat een takkeweer is het hier.

Maar als ik de weerberichten mag geloven gaat het in nederland van het weekend ook mooier weer worden.

Ik ga iig het zonnetje tegemoet.

We gaan er van genieten.

Groetjes Lotje