Bedankt voor deze informatie,ben alweer wat wijzer geworden omtrent torremolinos. (krijg er steeds meer zin in om daar naar toe te gaan).
Gr.Martin
Wij gaan dit jaar ook voor de 2e keer naar Carihuela en dat is idd heel erg gezellig.
Daar heb je ook hotels aan de boulevard. Er rijden in principe geen auto's, alleen zo rond de feestdag in september dan rijden er allerlei oude auto's in optocht over de boulevard. Wel grappig om te zien, maar dat is 1 dag(Als ik het me goed herinner 's middags).
Langs de boulevard heb je tal van winkeltjes en restaurantjes en barretjes.
Aan de andere kant van de boulevard zit gelijk het strand.
Achter de boulevard heb je ook nog straten met hotels en winkels. Het is redelijk vlak allemaal. Totdat je bij Carihuela Park komt. Daar heb je een trap naar boven en dan kom je bij een drukke weg aan.
Van Carihuela kan je naar Torremolinos lopen of naar Benalmadena. Dat is best goed te doen. Juist omdat er langs de hele boulevard van alles te zien is, heb je niet in de gaten dat je zo'n eind gelopen hebt.
Als je wilt Martin, dan kan ik je wel wat foto's laten zien, van Carihuela.
Groetjes Lotje.
Hoi Lotje.
De foto,s zijn goed doorgekomen,en ik heb er een goede indruk van.
De boulevard is toch een beetje net als in benidorm vindt ik,en hij lijkt ook heel gezellig.
Het strand dat is volgens mij veel strakker dan in benidorm (afgebakend).
Gr.Martin.
> Elico schreef:
> Er zijn foto's onderweg.
>
> Groetjes, Lotje.
ook wij gaan graag naar torremolinos
het is er gezellig en vriendelijke mensen voor al in la carihuella dat vinden wij persoonlijk gezelliger wij gaan 30 augustus er weer naar toe
ook als je naar benalmadena loopt en daar dan om hoog loop die snelweg oversteekt is er ook een centrum wat heel leuk is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?