Hoi ik ben vandaag teruggekomen van 2 super zonnige weken in Torremolinos en zou zo terug willen. Was echt een super relaxte vakantie met natuurlijk alleen maar zon !!!!
Wij zijn echte Spanje fans en hebben al heel veel bestemmingen gehad, maar ik moet zeggen dat Torremolinos me wel super goed is bevallen en mijn aanhang ook.
We hebben van alles ondernomen en ik vind de mensen daar toch een heel stuk vriendelijker en relaxter dan elders aan de costa's. Er was inderdaad wel wat veranderd sinds 1983 maar wel ten goede. Ik zal er dus beslist teruggaan. Ook ons appartement Los Jazmines is ons prima bevallen, appartement was netjes en had een prima ligging, personeel erg vriendelijk, mooie tuin, super ligging enz. Eten was eenvoudig maar goed, elke dag wat anders en wij waren dik content. Openbaar vervoer super goedkoop (kunnen ze hier een voorbeeld aan nemen).
Ook in de winkels was het aangenaam shoppen, je kon er ongestoord rondlopen, zonder dat je direct werd lastig gevallen door irritante verkopers. Alleen maar pluspunten dus en een dikke 10 van mij !!!!!!