mooi weer

• Elico

Ik kijk net op de webcam en nu om 20.14 zitten er nog mensen op het strand. Het is zelfs nog 27.5 graden.

Hier in nederland is het de helft minder en een heel stuk natter.

Ik wil ook naar spanje, maar helaas moeten we nog 4 maanden wachten.:(

Gr. Lotje

• Martin

Ik niet ,nog maar 6 weken dan ben ik weg uit nederland voor een heerlijke vakantie.

Martin

• Elico

Martin, ik ben jaloers op je.:)

Vandaag is het hier wel redelijk, maar soms is de zon ineens weer weg en ik kan op dit moment wel wat zon gebruiken.

Waar ga je heen? Als ik vragen mag?

Lotje

• Martin

Zo als altijd naar BENIDORM,daar ga ik zeker 4 a 5 keer per jaar naar toe.en nog een keer per jaar ook nog naar griekenland.

Gr.Martin

• Elico

Griekenland ben ik vorig jaar ook geweest. Op Rhodos om precies te zijn.

Is ook heel mooi, maar geef mij toch maar Spanje.

Jaren terug was mijn eerste buitenlandse reis naar Rhodos en in mijn gedachten was dat zo ontzettend mooi. Ik wilde altijd nog eens terug. Vorig jaar hebben we dat gedaan en het is goed zo. In mijn herinnering was het mooier dan ik dacht.

De oude stad vind ik nog wel heel erg mooi, dat is echt iets aparts, maar voor de rest………… geef mij maar Spanje. Daar kan ik de verkeersborden tenminste lezen.:D:D:D

gr. Lotje

• Martin

Lotje,Wij gaan meestal als wij naar griekenland gaan, naar Ixia of Trianda,dat is ook vlakbij de oude stad.

Ixia ligt met de bus ongeveer tien minuten van Rhodos af,alwaar wij dan in Faliraki aan het strand liggen.

Onze vriendin woont namelijk in Trianda,en daar heeft zij een autoverhuur-bedrijf.

Gr.Martin

• Elico

Jullie vriendin is vast Marion? Die heeft een verhuurbedrijf in Trianda, dat weet ik.

Daar hebben wij vorig jaar ook een auto gehuurd. Hele lieve mensen.

Ik heb haar adres ook doorgegeven aan kennissen van mij, die gaan daar ook een auto huren.

Gr. Lotje

• Martin

Hoe ken jij Marion en Vasilis??????.

Ja toen zij nog in Tilburg woonde gingen wij altijd stappen en feesten met Marion.

Wij proberen,om de twee jaar altijd een keer daar naar toe te gaan.

Het zijn inderdaad hele lieve mensen,en de kindjes zijn ook heel aardig

Gr.Martin

> Elico schreef:

> Jullie vriendin is vast Marion? Die heeft een verhuurbedrijf

> in Trianda, dat weet ik.

> Daar hebben wij vorig jaar ook een auto gehuurd. Hele lieve

> mensen.

> Ik heb haar adres ook doorgegeven aan kennissen van mij, die

> gaan daar ook een auto huren.

>

> Gr. Lotje

• Elico

Vorig jaar toen wij naar Rhodos gingen, heb ik voor die tijd veel op Rhodos prikbord vertoefd.

Daar hoorden/lazen wij veel over Marion en Vasilis, dus toen wij besloten om een auto te huren hebben we contact met hun gezocht.

Ik moet zeggen dat is ons prima bevallen.

Voorlopig gaan we niet meer naar Rhodos, maar mochten we weer eens terug gaan, dan huur ik daar weer een auto.

Nu stuur ik mijn kennissen daar heen.:).

Gr. Lotje

• Ad

kijk dat is nu eens positief !