ervaringen RIU Nautilus/Amaragua

  • Anne

    Ik twijfel tussen Riu Nautilus en hotel Amaragua.

    Is er iemand die ervaringen heeft met RIU Nautilus? Ik wil graag weten of er overdag ook animatie is voor volwassenen? Bv. boogschieten, jeu de boules, etc.

    Wat ik tot nu toe lees over Amaragua is zeer wisselend. Wie kan mij er meer over vertellen?

    Ik zie de reacties graag tegemoet.

    Anne.

  • adam liliane

    Ik heb ook intresse voor het hotel amargua , had hierover ook wat meer info gehad,

    omdat er toch wel verschillende meningen zijn betreffende dit hotel,qua meningsverschillen van het eten en eventueel wat animatie en sportactviteiten betreft. Had ook graag wat richtingprijzen gehad van drank aan de bar . Nochtans dat ik wel dat er een fitness is. Had ook graag wat richtingprijzen gehad van drank aan de bar en de kledingstijl voor het eten , moeten mannen in lange broek komen

    eten????

    ALVAST BEDANKT VOOR DE INFORMATIE.

    Anne schreef:

    >

    > Ik twijfel tussen Riu Nautilus en hotel Amaragua.

    >

    > Is er iemand die ervaringen heeft met RIU Nautilus? Ik wil

    > graag weten of er overdag ook animatie is voor volwassenen?

    > Bv. boogschieten, jeu de boules, etc.

    >

    > Wat ik tot nu toe lees over Amaragua is zeer wisselend. Wie

    > kan mij er meer over vertellen?

    >

    > Ik zie de reacties graag tegemoet.

    > Anne.

  • De Roose Celine

    Hey Anne,

    Ik ben een meisje van 14 en ga samen met mijn nonkel en tante voor het 3de jaar op rij naar Riu Nautilus. Het is er echt een paradijs, het eten is voortreffelijk, het personeel vriendelijk en de hygiene fantastisch, maar je hebt wel gelijk er is geen animatie nog voor kinderen nog voor volwassen.

    Maar dit weegt niet op tegen de service en de gastvriendelijkheid van dit hotel !!!

    Je wordt er hartelijk onthaalt met een glas en iedere zondag is er een vanste drink voor en tijdens de maaltijden.

    Indien je dit wenst kan je hier wel tegen betaling het internet gebruiken.

    Indien geinterseerd is er in het nabije stadje Benalmadena een vurig nachtleven met vele discoteken en leuke terasjes en dit op enkel 250 meter van het hotel.

    Dus ik hoop dat je naar dit hotel gaat, want dan zal je zien dat ik niet gelogen heb !!!

    P.s. : ik ga dit jaar weer, en kijk er met volle teugen naar uit !!!