bom ontploft.

  • Elico

    Klopt, ik laat mijn vakantie niet bederven door die bommen.

    Nog een paar weken en dan mag ik weer.:D

  • Martin

    Bij ons is nog niets zeker wat betreft de vakantie,want mijn gebroken pootje wil niet zo heel goed genezen.

    De breuk is op de foto nog goed te zien,en met het lopen is het ook al niet veel.

    Om dan op vakantie te gaan zie ik niet zo zitten,je moet toch wel een beetje uit de weg kunnen al is het maar van terras naar terras haha.

    Jij gaat zeker weer naar torremolinos??

    Gr.Martin

  • limburgse

    Enne Martin, wat is er met jou aan de hand ? Wat heb je uitgespookt ?

    In ieder geval beterschap en groetjes.

  • Martin

    Hoi Anja.

    Nou ik zal je vertellen,ik kwam van benidorm terug en wilde bij een benzinepomp wat te drinken halen .

    Net voor ik daar binnen ging zwikte ik mijn linkervoet een beetje om,het deed een beetje pijn meer niet.

    Terug dus in nederland ging ik weer les geven op school ongeveer 14 dagen maar de pijn bleef aanhouden dus ik naar de dokter alwaar bleek dat mijn voet gebroken was.

    Ik dus 6 weken in de gips en naderhand bleek dat de breuk toch niet zo goed genezen was als dat de arts dacht,dus weer opnieuw 4 weken in de gips en na die tijd bleek de breuk er nog te zitten toen het gips er af was.

    Dus nu heel veel rusten en zo weinig mogelijk lopen in de hoop dat het dan over een tijdje beter gaat,dat het slecht geneest dat komt volgens de arts omdat ik er 14 dagen met gelopen heb.

    Had ik maar iets uitgespookt,dan had ik er nog plezier van gehad haha.

    Gr.Martin

  • Elico

    Klopt wij gaan weer naar Torremolinos.

    Ik kan me voorstellen dat je nu niet zit te wachten op een vakantie, als je voet nog niet in orde is. Het is wel fijn natuurlijk om vakantie te hebben, maar je moet idd wat lopen. Zelfs als het van terras naar terras is:D.

    Je hebt dus nog steeds last van je voet, dat is nu toch al een tijdje terug?

    Doe voorzichtig aan, je moet er nog een tijd mee doen. Hopelijk wil het nu gauw genezen.

  • limburgse

    Mijn man heeft ook zoiets aan de hand gehad. We waren in Benidorm en we hadden zijn broer uitgezwaaid die naar huis ging en wij hadden nog 1 week. Hij sprong van gekkigheid in het zwembad en kwam verkeerd op zijn voet terecht. De rest van de vakantie er wel last van gehad maar gewoon doorgegaan. Toen we terug in Nederland waren bleek ook dat zijn voet gebroken was.Dus ….

    In ieder geval sterkte.

  • Martin

    Dank je wel limburgse.