Boulevard

  • Martin

    Pak bijna altijd appartementen,al is het maar dat ik dan elke dag ergens kan gaan eten,en het gemak ervan.

    Wij hebben weleens bij presidente gegeten,en het koste toen destijds geloof ik rond de 8 euro pp.

    Het eten daar was gewoon goed te noemen en erg lekker.

    Gr.Martin

  • Martin

    Helios was trouwens zeer goed met het eten en het was er nog gezellig ook.

    kortom presidente en helios zijn alle twee goede hotels wat de sfeer en het eten betreft.

    Palm beach is ook een heel goed gezellig hotel met elke dag goed eten,om de twee dagen was het menu anders daar.

  • limburgse

    Ja ben ook al in palm Beach geweest. Heel mooi hotel, alleen jammer dat het best wel ver ligt en ook een end bergop.

    Ik lig liever wat centraler. Had je wel een mooi uitzicht.

  • Martin

    Ja dat klopt,dat het wat verder weg ligt,maar je krijgt gratis bus kaartjes die je in heel benidorm kan gebruiken,dus bergop is er niet meer bij haha.

    Gr.Martin

  • S&D

    Ja hij lag al weer bijna helemaal dicht.

  • yanka

    Lang leve Torremolinos. Thema Boulevard in Torremolinos en maar kletsen over Benidorm. Bestaat er dan geen Benidorm.Startpagina.nl ?

    Yanka

  • limburgse

    Hoi, dat bestaat wel maar daar is geen forum meer.

    En de mensen die hier reageren zijn vakantiegangers die zowel over Torremolinos als over Benidorm iets te melden hebben. Zoals ik, ben dit jaar naar Torremolinos geweest en ga ook nog naar Benidorm dit jaar. En dan krijg je soms dit soort reacties.

  • Elico

    Als je nu naar de webcam kijkt, ziet het er goed uit.

    Boulevard netjes in de tegels, bomen en gras (of wat er daar voor gras doorgaat). Super.

    Ik kan niet wachten om het zelf te gaan bekijken. Maar helaas, ik moet nog zeker 3 maanden wachten.

    Tot die tijd maar even op de webcam kijken.:)

    Een fijn weekend.

    Lotje

  • Martin

    idd,het ziet er perfect uit,het past weer helemaal bij de boulevard.

    Hebben ze toch goed gedaan die spanjaarden

    fijn weekend,

    Martin