strandschoenen in zee?

  • anna1968

    Hoi,

    Na lange tijd gaan we met het gezin naar Fuengirola.

    Zijn strandschoenen nodig zijn de zee?

    5 paar meeslepen..is weer aardig wat gewicht in het vliegtuig, dus vandaar mijn vraag hier.

    groetjes, Anna

  • limburgse

    In Fuengirola is dat niet nodig, je loopt er geleidelijk de zee in. In Torremolinos lagen best wel veel steentjes vooraan en daar was het wel prettig om waterschoenen aan te doen. Was je eenmaal in zee waren er ook geen steentjes meer, alleen het eerste stukje. Veel plezier.

  • anna1968

    Bedankt voor je snelle reactie!

    Ik heb nu al voorpret!

  • limburgse

    En ik napret, als ik de foto's bekijk zou ik zo weer terug willen gaan.

  • S&D

    Nou ik neem de crocs dan ook maar mee!

    Ik dacht dat het gewoon zandstranden waren.

    Zijn er ook zee egels?

  • anna1968

    Hoi Limburgse,

    We zijn 12 jaar geleden twee weken Andalusie in geweest, op huwelijksreis, en 1 week in Torremolinos..en nu gaan we voor het eerst met drie kids vliegen,,,de hitte in in augustus…maar dat went vanzelf..de siesta ook..

    Jij gaat altijd voor en na seizoen?

    gr. Anna

  • Martin

    Torremolinos zal wel verandert zijn na 12 jaar neem ik aan.

    Gr.Martin

  • anna1968

    Hoi Martin,

    Natuurlijk is Torremolinos na 12 jaar veranderd..ik immers ook….en toen hadden we al twee weken binnenland achter de rug..van de week Torremolinos daarvan is alleen strand..en het hotel met veel russen blijven hangen..

    We gaan nu naar een appartement in Fuengirola aan het strand .en is het binnenland bijzaak..al hopen we daar wel met een huurauto heen te gaan…en met 3 kids in de schoolleeftijd heb je toch een heel ander programma…

    Ik lees veel..maar heb jij nog tips..of is de hitte zo dat we niks meer willen?

    gr. Anna

  • Martin

    Hoi Anna.

    Ik zelf ben einige jaren geleden ook in Fuengirola geweest,en toen was het ruim 43 graden heet,en dan wil en kun je niet veel meer alleen maar onder een parasol of binnen bij de airco.

    Ik hoop voor jullie dat het niet te heet is.

    Persoonlijk vind ik de boulevard van Fuengirola het beste daarvan met zijn terrassjes en leuke tentjes.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Wij gaan altijd wisselend, maar zo wie zo altijd in oktober. Verleden jaar zijn we er geweest in de zomer en ik vond het best wel te doen. Een parasol op het strand is wel prettig. Naar welk appartement gaan jullie als ik vragen mag?