boulevard

  • Spanje liefhebster

    Heeft iemand een idee hoe lang de werkzaamheden aan de boulevard in Torremolinos duren?

  • Martin

    Hoi spanje.liefhebster

    Ik hoop voor jouw dat het snel weer dicht is,maar gezien dat het spanjaarden zijn is het altijd manjana.

    Het is wel raar, vlak voor het seizoen. (het kan toch nog best lang duren,want het is een lang stuk).

    Martin

  • Spanje liefhebster

    Ik vind het idd ook raar om dit zo vlak voor het seizoen te gaan doen. Maarja, dan maar langs de weg lopen over 3 weken!Martin schreef:

    >

    > Hoi spanje.liefhebster

    > Ik hoop voor jouw dat het snel weer dicht is,maar gezien dat

    > het spanjaarden zijn is het altijd manjana.

    > Het is wel raar, vlak voor het seizoen. (het kan toch nog

    > best lang duren,want het is een lang stuk).

    >

    > Martin

  • limburgse

    Ja ik ga ook al volgende week en ik maak me daar niet te sappel over. Loop ik gewoon gezellig aan de kant van de winkeltjes.

  • Elico

    Er staat een grote kraan op dit moment, dus ze zetten er wel vaart achter, maar idd het is een groot stuk dat gerepareerd moet worden.

    Hopelijk is het volgende week al een stuk beter, Limburgse.

    En anders zit er niet anders op………………langs de winkeltjes lopen.

    Die zie je niet zo vaak hè??:D

    Gr. Lotje

  • Spanje liefhebster

    Ik denk ook dat het wel snel gaat. Het andere gedeelte ziet er aardig vlak uit en hoef misschien alleen nog maar betegeld te worden.

    Weet iemand misschien waar ik een overzichtje kan vinden van de markten die in Torremolinos en omgeving zijn?

    Thanx!

  • Elico

    Ik weet niet of er zo'n overzichtje op internet staat, maar ik heb even het lijstje dat ik de vorige keer gekregen heb, erbij gepakt.

    Dinsdag: Fuengirola

    Donderdag: Torremolinos.

    Vrijdag: Aroyo de la Miel.

    de markten zijn van 09.00 tot 13.00.

  • Spanje liefhebster

    Dank je wel!

  • dineke

    Op zondag is er ook nog een kleine antiek/rommelmarkt bij het plaza de congreso de Torremolinos

  • Spanje liefhebster

    Dank je voor je reactie.

    Ik ben eigenlijk opzoek naar markten waar ze kleding e.d. verkopen. Wil voor mijn kinderen wat kleding kopen. Lopen ze er misschien een beetje origineel bij in Nederland!