volgende maand

  • limburgse

    We zijn alweer aan het aftellen want de volgende maand gaan we weer naar Torremolinos. Lekker vroeg dit jaar. Ik heb er zin in.

  • Martin

    Hoi Limburgse.

    Ik geloof het goed dat je er zin in hebt,want op vakantie tja dat is altijd leuk.

    Ik hoop wel dat er iets te doen is om deze tijd ?.

    Je gaat trouwens wel erg vroeg,of lijkt dat maar ?.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Hier in het zuiden is dan 2 weken schoolvakantie en zolang onze zoon nog meegaat houden we daar nog rekening mee.

    En er zijn nog een aantal zaken die ik wil gaan bekijken en dan hoeft het niet zo warm te zijn. Kun je ook iets ondernemen. En vertier vind je zeker s' avonds in Carihuella.

    De vlucht vanaf Maastricht_aachen zat al rap vol dus we zullen zeker niet alleen zijn.

  • Martin

    Bij ons beginnen de vakanties op vrijdag 25 april,en dan ook twee weken,dus dan zit ik vanaf 21 april in benidorm 17 dagen.

    Ik heb een paar dagen moeten smokkelen,anders kon ik niet op 21 april gaan,want 25 april zat echt helemaal vol in benidorm.

    Gr.Martin

  • limburgse

    Wij hebben ook 2 dagen moeten smokkelen met zoonlief want de vlucht is op donderdagmiddag rond 16.00 uur.

    Anders konden we maar 8 dagen gaan en nu gaan we 15 dagen. Heerlijk maar in oktober zit ik weer in Benidorm.

  • Martin

    Ik zit ook in oktober in benidorm,en augustus ook nog

    Gr.Martin

  • limburgse

    Wij gaan in oktober wel niet naar hotel Montemar aan het Poni:entestrand, we verkassen weer eens naar de andere kant en wel naar hotel President.

  • Martin

    Hotel president,dat is een leuk en goed hotel en het eten is goed te noemen

    De omgeving daar is ook leuk bij het nieuwe gedeelte,alleen in de late uurtjes is het er heel rustig,daarom zitten wij altijd bij avenida en het oude centrum wat toch wel drukker is.

    Onze vrienden zweren bij hotel Brisa,wat ook heel goed is,maar het is er om 10 uur op de avond uitgestorven bij de boulevard.

    Gr.Martin

  • Elico

    Hoelang duurt het nog?:)

    Fijn voor jullie , Limburgse en Martin, dat jullie binnenkort, nouja, over ruim een maand, naar Torremolinos (L) en Benidorm(M) gaan.

    Ik zal nog even moeten wachten voor ik weer naar het zonnige zuiden kan gaan.

    We zitten er wel over na te denken om volgend jaar ook 2 x te gaan, maar we weten nog niet of we dan 2x naar Torremolinos gaan of dat we ook 1x ergens anders heen gaan.

    Mijn man zat te denken aan Mallorca, maar ik heb daar helemaal geen voorstelling bij.

    Ik ben wel eens in Salou geweest en nu verschillende keren in Carihuela en ook 1x in Costa de Almeria, maar verder geen idee.

    En Spanje is natuurlijk behoorlijk groot.

    Ik ga denk maar eens kijken op jullie Benidormpagina, ga ik daar ook eens idee opdoen.

    Gr. Lotje

  • Martin

    Hoi Lotje.

    Je kan ook een keer proberen,om naar benidorm te gaan wellicht ben je dan altijd verkocht aan deze mooie plaats.

    Gr.Martin