in juni 2006

  • shanaiva

    hallo mensen heb geboekt eergisteren. We gaan naar tooremolinos hoop dat het dan een beetje lekker warm is ben er nog nooit geweest. Ik ga met me vriend moeder en me zoontje van dan 2 jaar. Weten jullie hoe het daar is het is nog wel lang weg maar kan niet wachten. gr serena

  • shanaiva

    soory ik bedoelde juni 2008 haha tik foutje maar kunnen jullie me andwoorden gevne op die dringende vragen haha.

  • limburgse

    Naar welk complex ga je ????

    Wij gaan in april/mei weer lekker naar Torremolinos.

  • shanaiva

    we gaan naar appartement buensol.zitten in een 3 kamer appartement

  • limburgse

    Je ligt dan best wel een eind van het centrum van Torremolinos af. Je ligt korter bij Benalmadena. Zelf vond ik vooral s' avonds Carihuella erg gezellig.

  • shanaiva

    en hoe is het in benamadena

  • Ad

    Benalmadena Costa bedoel je ? zeer dooie boel in het najaar, lijkt een beetje op een fietsenstalling voor Benidorm, kan me bijna niet voorstellen dat het in juni veel beter is, en hou er rekening mee als je in Torremolinos niet aan de boulevard “huist” dat je bergschoenen aanschaft !

  • limburgse

    Hahaha Ad niet zo negatief. Maar Benalmadena is in de zomer prima te doen en Carihuella is ook het hele jaar leuk, want daar zitten ook de overwinteraars en de Hollandse tentjes (als je daar van houd). Het centrum van Torremolinos ligt inderdaad een stuk hoger, maar is toch prima te doen. Ik kies er zelf wel voor om aan de boulevard te liggen en wandel af en toe naar boven, via de trappen met zijn talrijke winkeltjes en over de boulevard waar ook genoeg te doen is wandel je helemaal vlak naar Carihuella. Alleen zit Shanaiva in een soort tussen stuk en ik weet niet hoe het daar is.

  • shanaiva

    nou ad je bent zo negatief maar ik ben al 3keer in benidorm geweest daar is het net of je in de bijlmer zit zoveel hoogbouw. en het is ook zo op vakantie moet je er ook zelf wat van maken we gaan lekker op exursies enzo en strand en zwembad zijn ook er lekker.

  • Guido

    Het complex waar je gaat ken ik niet , maar dat het zowel in Torremolinos als in Benalmadena goed toeven is , dat weet ik wel . Mooie promenade , mooi strand en in Benalmadena een prachtige haven , volgens mij mooier dan de gekende Puerto Banus in Marbella . Voor het echte centrum moet je inderdaad naar boven , maar het kan op verschillende manieren en een beetje beweging op vakantie mag toch hé .

    Volgens mij is Torremolinos een goeie keuze , veel beter dan Benidorm .

    Groetjes en tel maar lekker af , Guido .