Beste wensen

  • Jeannet

    Alle bekenden een goed en gezond 2008.

    Jeannet

  • Ad

    Jeannet, ook de allerbeste wensen, en dat maar snel het Benidormprikbord weer open gaat, want het forum is dood.

  • limburgse

    Hoi Mensen, ook oor jullie allemaal de beste wensen. Wel een beetje laat en dat we inderdaad nog maar vaak vakantie mogen vieren. Ik ga 24 april weer naar Torremolinos en 10 oktober naar Benidorm. Heerlijke vooruitzichten toch.

    Groetjes

  • Martin

    Gelijk heb je Limburgse,veel gaan dat nemen ze je nooit meer af.

    Gr.Martin

  • Elico

    Volgens mij mis ik een bericht van jou.

    Vanmorgen (of was het nou gister?) heb ik toch een ander berichtje gelezen?

    Spookt het hier of ben ik aan vakantie toe?

    Gr. Lotje

  • Martin

    Hoi Lotje.

    Tja volgens mij is er een bericht gewist of verwijdert,ik weet het ook niet meer????.

    Ik had het bericht geloof ik na Ad staan met de beste wensen van mijn kant uit.

    Raar maar waar??.

    Het spookt hier ook al,dat heb je goed gezien.

    Gr.Martin.

  • Jeannet

    Inderdaad is mijn bericht wederom verwijderd.

    Dit was als een reactie op het bericht van Ad dat het benidorm forum dood is.

    Persoonlijk vind ik het ontzettend jammer dat de webmaster in kwestie niet 1 keer de moeite neemt om contact met mij op te nemen.

    Via een ander persoon moet ik van hem vernemen waarom ik geblocked ben van het Benidorm forum.

    Het had wel zo netjes geweest om mij hiervan persoonlijk te berichten.

    Ik ben absoluut niet iemand die de knuppel in het hoenderhok gooit.

    Maar ik heb wel zoiets trek 1 lijn en ga geen partij kiezen, want je weet nooit met wie je eigenlijk te maken hebt op het internet.

    Vind het ook ontzettend jammer dat ik zonder pardon geblocked ben terwijl ik een oprecht en eerlijk mens ben.

    Het is ontzettend jammer dat het zo gelopen is.

    Verder rest mij jullie het allerbeste toe te wensen.

    Het gaat jullie goed.

    Jeannet

  • vakantiehuizengids

    Jeanette

    Ik ben ten eerste niet partijdig

    Verder heb ik je geblocked (en dat weet je hel goed) omdat je maar steeds ruzies blijft oprakelen op dit forum en benidormforum

    Ook nadat ik een topic van je had verwijderd zet je hem er gewoon daarna weer op

    Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan forums modereren

    verder houd ik er niet zo van dat je elke keer de webmaster met naam noemt en afkraakt (bedenk nu eens dat iedereen in nederland deze topics kan lezen en dat een beetje privacy geen overbodige luxe is)

    Ik wil je best wel unblocken maar nadat je hebt aangeven gewoon over normale dingen te praten en niet elek keer op de persoon spelen

    Dat je ruzie hebt met een mede forum lid dat weten we nu wel en ruzie dat maar per mail uit.

    groetjes

    webmaster

  • Jeannet

    Beste webmaster.

    Dat iedereen en niet alleen in Nederland het kan lezen is mij overduidelijk.

    Daarom vond ik het alle perken te buiten gaan dat mijn zoon door een volwassene op het Benidorm forum voor gek werd gezet.

    Het heeft mij heel wat moeite bij u gekost om het te laten verwijderen.

    Dat ik gewoon normaal reageer zonder enige ruzie te willen maken heb ik in het voorgaande stukje al overduidelijk aangegeven.

    Wel wil ik u er op wijzen dat er momenteel wederom op het Benidormforum weer een ruzie over en met de Boekanier opgerakeld wordt.

    Nogmaals ik vind het ontzettend jammer dat het zo gelopen is en het echt niet mijn bedoeling om iemand onderuit te halen, maar wie aan mijn kind komt die komt aan mij.

    Van mij zal u ook geen last meer hebben in een form van een nagatieve wijze.

    Ik probeer zelf ook mijn kinderen de juiste wijze om met internet om te gaan bij te brengen.

    Gegroet Jeannet