Overwinteren in Costa Del Sol

  • Huub

    Wij willen in de periode van ongeveer 9 februari 2008 t/m 22 maart 2008 (het mag ook een paar dagen vroeger of later zijn) 6 weken overwinteren in Costa del Sol bij voorkeur in een grote plaats en dicht bij het centrum/strand.

    Torremolionos lijkt ons een zeer geschikte plaats

    De volgende vragen heb ik aan u:

    - Heeft u in deze periode een appartement tegen speciaal tarief voor 6 weken beschikbaar?

    - Kunt u wat meer info over het appartement verstrekken?

    - Wij hebben een kleine hond een yorkshire terrier van 12 jaar oud die wij mee willen nemen, is dat bezwaarlijk?

    - Kunt u mij aangeven wat de kosten zijn voor deze periode?

    Met vriendelijke groet,

    Huub Janssen

  • limburgse

    Hoi, je kunt eens informeren bij Los Jazmines. Wij hebben daar dit jaar gezeten via Neckermann, maar je kunt daar ook rechtstreeks boeken en de ligging is super en je mag je hond daar mee naar toe nemen. Ze hebben namelijk ook particuliere appartementen te huur en honden zijn daar toegestaan.

    http://www.hotellosjazmines.com/holland/index.htm

    Succes en als je meer wilt weten dan lees ik het hier wel.

  • Ad

    bedankt Limburgse voor het hotel adres in Torremolinos, we willen er straks in nov./dec. ook eens een kijkje gaan nemen, ook Malaga etc. is daar dichtbij en een appartement in dat hotel voor 84 euro is goed betaalbaar.

    kunnen we er wel een paar dagen blijven, want om op een dag vanuit Benidorm Torremolinos te bezoeken is wel wat ver uit de buurt.

  • limburgse

    Ja inderdaad, je kunt heel goed met de trein naar Malaga vanuit Torremolinos, kost bijna niks. En je zit niet met parkeren.

    Wij gaan denk ik komend jaar weer terug en dan denk ik ook weer naar dit appartement, zoals het er nu uitziet. Die streek is ons goed bevallen en we hebben daar ook een bezoek gebracht aan Malaga. Maar eerst in oktober naar Benidorm.

  • Ad

    Hoi Huub,

    Ik raad je aan niet in die periode die richting in te gaan om te “overwinteren” , er is namelijk totaal niks te doen of te beleven, ben er recentelijk nog geweest, kijk liever uit naar iets in Benidorm !

  • jeanne

    wij willen volgend jaar (winter 2010=2011 overwinteren aan de costa del sol.

    Wie heeft voor ons een leuke aanbieding/suggestie?

    m.v.g. Jeanne

  • Frans- Pattaya

    we hebben wel wat in Pattaya

  • huubjans

    Hallo,

    In 2007 heb ik een bericht geplaatst om te overwinteren in Costa Del Sol.

    In 2007 hebben wij overwinterd in Torrevieja en vanaf 2008 t/m 2011 hebben wij overwinterd in Torremolinos.

    Volgend jaar wil ik in de periode van februari-maart 2012 weer 4 weken vertoeven in Torremolinos.

    De juiste periode kan ik in juni opgeven want dan weet ik de vluchten van Transavia in deze periode.

    Het appartement wat ik gehad heb in Torremolinos is niet meer beschikbaar en daarom ben ik aan het kijken naar een ander appartement.

    Ik zoek een appartement voor 2 personen en wij willen onze lieve kleine Yorkshire mee nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Huub