Foto's Torremolinos en Zuid Spanje

  • Theo

    Hallo,

    Vorig jaar was ik Torremolinos dat als uitvalsbasis diende om het zuiden van Spanje te gaan bekijken. Het voordeel van zo'n toeristische plaats is dat er goed openbaarvervoer is. Van ‘s morgens vroeg tot ’s avonds laat waren er uitstekende bus en treinverbindingen met Malaga. Meeste dingen met openbaarvervoer gedaan, maar ook paar dagen met een huurauto op pad geweest.

    Zo bezocht ik ondermeer plaatsen als Ronda en de grotten Cueva de Nerja, het bergdorp Frigiliana en El Torcal. Ook was ik in steden als Sevilla, Cordoba en Granada en heb ik een dag ‘aapjes gekeken’ op de Rots van Gibraltar.

    Voor iedereen die bekend is in zuid Spanje, óf juist plannen heeft om die kant op te gaan, óf het gewoon leuk vindt om te kijken, is er nu een fotopagina toegevoegd aan mijn site: www.theovanhalsema.com Klik in de index op de zonnebloem, en de rest wijst voor zich. Natuurlijk staan er ook foto's van Torremolinos op de site, ondermeer van de verlichte fonteinen en de zandsculpturen op het strand.

    Ik wens iedereen veel kijkplezier toe.

    Theo

  • monique

    Hoi Theo

    20-2-2007 gaan we een paar dagen naar Torremolinos. Na het zien van je site (foto's) heb ik er echt zin in gekregen.

    Heel mooi.

    Bedankt.

    gr Monique